ApplerepresentativeinMashhad

ساخت وبلاگ

با ادامه‌یافتن تکثیر شایعات خودرو الکتریکی اپل، نمایندگی اپل در مشهد کمپانی Luxshare، تولید کننده ایرپادهای کمپانی اهل کوپرتینو، روی ساخت و ساز خودروهای برقی سرمایه‌گذاری می‌نماید.

Luxshare به‌طراوت به یکی تأمین‌کنندگان اساسی اپل تبدیل شد‌ه‌است. این مجموعه چینی که وظیفه‌ی مونتاژ ایرپاد و به تازگیً آیفون‌های اپل را برعهده دارااست، امروز سرمایه‌گذاری مشترکش را با تیم چری ذکر کرد. چری یکی‌از کمپانی‌های آفریننده‌ی خودروهای برقی بومی در چین میباشد.

به‌گزارش 9to5Mac، چری و Luxshare با همیاری یکدیگر در درحال حاضر اپلیکیشن‌ریزی برای توسعه و گسترش و ساخت و ساز خودروهای الکتریکی میباشند. این سرمایه‌گذاری در سه‌ ماه آینده با پولی درحدود ۱٫۷ میلیارد یوان (حدود ۲۶۷ میلیون دلار) شروع خواهد شد؛ اقدامی که دربرگیرنده تشکیل داد کارگاه‌ای تازه نیز می گردد.

Luxshare حدود ۳۰ درصد از سهام کمپانی تازه را دراختیار گرفته میباشد و مانده‌ی سهم این مجموعه وابسته به واحد خودروهای الکتریکی تیم چری خواهد بود. به‌گفته‌ی وانگ لای‌زیرا، Luxshare به برندی خودروسازی تبدیل نخواهد شد؛ بلکه قرار میباشد برای تشکیل داد خودروهای برقی با چری همیاری نماید.

براساس نوشته‌ی‌علمی‌ی منتشر‌گردیده در Nikkei Asia، درحال‌حاضر خودروهای برقی با قیمتی درحدود ۱۰۰ هزار یوان (حدود ۱۵,۷۰۰ دلار) فروخته میشوند و ترازو فروش این خودروها در سال قبل ۳۰ درصد ارتقاء یافته میباشد. شایان‌ بیان میباشد واحد سنجش صادرات خودروهای برقی تیم چری درمجموع به ۲۷۰ هزار دستگاه رسیده میباشد. این خبر در حالی منتشر شد که پیش‌از‌این نیز یکی از دیگر از تأمین‌کنندگان اپل، یعنی فاکسکان، با کمپانی هندی Vedanta تفاهم نامه همیاری امضا نموده است.

کمبود جهانی تراشه‌ها به تازگیً یک کدام از عوارض مهمی بوده که سبب ساز گردیده‌است تأمین‌کنندگان به دنبال یافتن بخش ها تازه برای ادامه‌ی بیزنس خویش باشند. سرمایه‌گذاری تازه Luxshare به این موسسه یاری خواهد کرد تا جایگاهش را در صنعت خودروسازی ثبت نماید و همچنان به‌تیتر تأمین‌کننده به تنوع و رویش ادامه دهد. علاوه‌براین، شایعات حاکی از آن میباشد که خودرو الکتریکی اپل در مرحله‌ی گسترش جای‌دارد. انتظار داریم این خودرو الکتریکی خودران در تعدادی سال آینده به طور رسمیً معرفی گردد.

ApplerepresentativeinMashhad...
ما را در سایت ApplerepresentativeinMashhad دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی اپل در مشهد, نویسنده : mohammadsrc applerepresentativeinmashhad بازدید : 140 تاريخ : 28 / 11 / 1400 ساعت: 13:20

داده ها افشا‌گردیده از لاگ پوشه‌های اپلیکیشن استور علامت می‌هد نمایندگی اپل در مشهد که اپل در درحال حاضر توسعه و گسترش‌ی سیستم‌عاملی برای دستگاه‌های حقیقت افزوده و حقیقت مجازی میباشد.

سیستم‌برهان بستری مهیا می‌سازد که در آن انبوهی از قابل انعطاف‌افزارهای کاربردی اعمال میگردند و یوزرها از سرویس ها آن استعمال می‌نمایند. به عبارتی‌طور‌که می دانید، اپل جزو نادر کمپانی‌هایی به حساب میآید که از توان ایجاد کرد و بسط‌ی سیستم‌استدلال برخوردار‌است؛ براین اساس، انتظار می‌رود که هدست اپل از سیستم‌برهان برپایه‌ی iOS و با صرفه‌گردیده با گوشه و کنار هدست فایده بگیرد.

گفته میشود اپل در هم اکنون توسعه و گسترش سیستم‌عاملی ویژه با اسم احتمالی rOS یا این که حتی realityOS میباشد که هدست را هدایت می‌نماید و نرم افزار‌ها و بازی‌ها بایستی روی این سیستم ایفا شوند. در حال حاضر، داده ها جدیدی از کدهای متن‌گشوده اپل به‌دست آمده میباشد که ارجاعات جالبی را به realityOS دارااست. در‌اکنون‌حاضر، اپل هزاران مهندس برنامه و طاقت فرسا‌افزار داراست که روی دستگاه‌های حقیقت افزوده و حقیقت مجازی فعالیت می‌نمایند. اعتقاد و باور بر این میباشد که او‌لین نسل از این پروژه، هدستی غیر وابسته میباشد که به نمایشگرهایی با وضوح بسیار زیاد و سعی مقایسه‌شدنی با مک‌بوک‌های پرو ۲۰۲۱ مجهز میباشد.

درواقع، می‌اقتدار اعلام کرد که اپل در حالا تشکیل داد هدستی میباشد که تا به امروز مثال‌ی آن را با اینگونه مشخصاتی ندیده‌ایم. اکثر اوقات شایعات حاکی از آن می باشند که اپل قصد دارااست همین سال این هدست را در اتفاق افتاد WWDC یا این که رویدادی دیگر در سه‌ماهه‌ی آخری سال رونمایی نماید؛ البته گزارش‌هایی نیز از تأخیر در عرضه تا سال ۲۰۲۳ نیز به‌گوش می رسد.

دیدنی میباشد بدانید که ارجاعات به realityOS را بسط‌‌دهنده‌ای با اسم «Steven Troughton Smith» در مخزن منبع گشوده dyld و در لاگ پوشه‌های نرم افزار‌استور یافته میباشد. این یعنی هدست نام برده از اپلیکیشن استور برای گسترش‌دهندگان فرد ثالث شامل است تا تجربیات نرم افزار حقیقت افزوده و حقیقت مجازی را توزیع نمایند. ارجاعات به مشابه‌ساز realityOS نماد میدهد که بسط‌دهندگان میتوانند اپ‌های مبتنی‌بر AR/VR را پیش از اینکه مشقت بار‌افزار حقیقی و واقعی هدست به‌طور کلان دردسترس قرار گیرد، تست نمایند.

ApplerepresentativeinMashhad...
ما را در سایت ApplerepresentativeinMashhad دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی اپل در مشهد, نویسنده : mohammadsrc applerepresentativeinmashhad بازدید : 127 تاريخ : 21 / 11 / 1400 ساعت: 14:52

از هنگامی که وب 5G پا به دنیای فناوری گذاشت، نمایندگی اپل در مشهد کلیه‌ی کمپانی‌های گرانقدر تولید کننده‌ی تلفن هوشمند عملکرد کردند آن را به دستگاه‌های خویش اضافه نمایند. فعلا به‌حیث می رسد که نوبت به نسل بعدی آیفون SE رسیده میباشد تا این قابلیت و امکان را دراختیار کاربرانش قرار دهد. مطمئناً 5G میتواند یک کدام از کارداران اصلی در فروش آیفون SE ۲۰۲۲ باشد. درحال‌حاضر، آیفون ۱۲ مینی ۶۹۹ دلاری ارزان‌ترین آیفون 5G میباشد؛ پس می توانید انتظار داشته باشید که ارزش آیفون SE ارزان‌خیس از آن باشد.

ماه جولای، Nikkei Asia گزارش بخشید که آیفون SE از مودم X60 کوالکام به کارگیری خواهد کرد. تا به امروز، بارها شایعات مختلفی منتشر گردیده‌اند که از ورژن‌ی 5G تلفن همراه مقرون‌به‌صرفه آیفون خبر می دهند؛ درنتیجه، می بایست معطل اینگونه قابلیتی در نسل بعدی آیفون SE بود.

قدمت باتری نادر
آیفون SE فعلی ۱۳ ساعت هنگام تماشای کلیپ و ۸ ساعت هنگام پخش ویدیو و ۴۰ ساعت هنگام گوش‌دادن به موسیقی دوام می آورد. همینطور، قابلیت و امکان شارژ سریع دارااست و با استعمال از آداپتور برق ۱۸ واتی یا این که کار کشته‌خیس در ۳۰ دقیقه ۵۰ درصد شارژ می گردد. انتظار می‌رود در نسل نو هم از همین باتری ۱۸۲۱ میلی‌آمپری استعمال شود. در‌صورتی‌که در پباده سازی این دستگاه تغییراتی انجام خواهد شد و اندازه آن به ۶٫۱ اینچ رسد، احتمالاً باتری ۳۱۱۰ میلی‌آمپری در آن قرار خواهد گرفت تا بتواند دستگاه را برای زمان‌فرصت بیشتری پر‌نور نگه داراست.

 

ازآن‌جاکه خانواده‌ی آیفون SE به نمایشگر LCD مجهزند و این نوع پنل بیشتر از OLED انرژی مصرف می‌نماید، دوست داشتیم گنجایش باتری نسل نو ارتقاء یابد؛ البته متأسفانه به‌لحاظ نمیرسد اینگونه اتفاقی چهره دهد. گفتنی میباشد اپل مقداری گنجایش باتری آیفون ۱۳ مینی را بهبود بخشیده میباشد؛ ازاین‌رو، کورسوی امیدی وجود دارااست که شاید آیفون SE 2022 نیز باتری بهتری اخذ نماید.

قیمت ارزان آیفون SE 2022
هنوز نمی‌دانیم آیفون SE با چه قیمتی روانه‌ی بازار گردد؛ البته قاعدتاً بایستی از همگی‌ی سبک‌های تازه مو جود ارزان‌خیس باشد. در‌حالا‌حاضر، آیفون ۱۲ مینی با بها ۶۹۹ دلار و آیفون SE با ارزش ۳۹۹ دلار فروخته میشوند. با اضافه‌شدن 5G و هزینه‌های مرتبط با جواز، این احتمال وجود داراست که آیفون SE با قیمتی حدود ۴۴۹ یا این که ۴۹۹ دلار به‌دست عشق و علاقه‌مندان رسد. با‌‌اعتنا‌‌به ویژگی ها و داده ها افشا‌گردیده، انتظار نمی‌رود ارزش این جنس بیشتر باشد.

شایعات مرتبط با تاریخ عرضه‌ی آیفون SE 2022
در‌هم اکنون‌حاضر، تاریخ ظریف عرضه‌ی آیفون SE (نسل سوم) مشخص و معلوم وجود ندارد؛ البته گزارش‌ها حاکی از آن میباشد که در او‌لین روی داد بلندمرتبه اپل در سال ۲۰۲۲ به طور رسمیً معرفی گردد. پیش‌بینی میگردد مراسم معرفی این فرآورده ماه مارس یا این که آوریل برگزار خواهد شد؛ هرچند بعضا گزارش‌ها داعیه می‌نمایند احتمالاً عرضه‌ی SE تا ماه می به‌تعویق میفتد. نباید فراموش نکنیم که آیفون SE 2020 اتفاق افتاد خاصی برای معرفی نداشت و صرفا بیانیه‌ای مطبوعاتی برای آن منتشر شد.

نوشته ی علمی‌ی دارای ارتباط:
آیفون SE احتمالاً به موبایل دربین‌مقام هر ساله اپل تبدیل شود
در صورتی‌که در ادامه تاریخ خاصی برای معرفی تلفن همراه هوشمند مقرون‌به‌صرفه اپل نباشیم، به‌طورکلی تحلیلگران و کارشناسان دنیای فناوری بر این عقیده می‌باشند که آیفون SE 3 در نصفه‌ی نخستین سال ۲۰۲۲ عرضه گردد.

سال پیشین، اپل رویدادی در ماه آوریل برگزار کرد تا رایانه‌های نو آی‌مک، آیپد پرو، ورژن‌ای از آیفون ۱۲ به رنگ بنفش، ایرتگ و Apple TV 4K را رونمایی نماید. هنوز مشخص و معلوم وجود ندارد؛ البته گزارش‌ها حاکی از آن میباشد که سبک دیگری از آیپد نیز به‌زودی رونمایی گردد.

ApplerepresentativeinMashhad...
ما را در سایت ApplerepresentativeinMashhad دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی اپل در مشهد, نویسنده : mohammadsrc applerepresentativeinmashhad بازدید : 153 تاريخ : 20 / 11 / 1400 ساعت: 13:45

به‌ گفته‌ی مینگ چی کو، انرژی مود نیاز هدست نمایندگی اپل در مشهد حقیقت ترکیبی آیتم انتظار اپل را شارژر ۹۶ واتی شبیه مثال‌ی ارائه‌گردیده با مک‌بوک پرو ۱۴ اینچی تأمین خواهد کرد.


با شروع سال نو میلادی، بازار شایعات درباره با عرضه‌ی اولیه نسل از هدست حقیقت ترکیبی اپل بیشتراز هر فرصت دیگری داغ شد‌ه‌است و لحاظ می رسد که اپل عاقبت پس از سال‌ها انتظار، متاع جاه‌طلبانه‌ی جدیدی را رونمایی خواهد کرد. فعلا، مینگ‌ چی کو، تحلیلگر اسم آشنای محصول ها اپل، جزئیات بیشتری را از هدست یادشده به اشتراک گذارده که آرم میدهد انرژی ما یحتاج این فرآورده را شارژر ۹۶ واتی تأمین خواهد کرد.

درین گزارش آمده میباشد که کمپانی Unimicron زیرلایه‌های ABF را برای اول دستگاه HMD اپل مبتنی‌بر فناوری حقیقت ترکیبی (MR) می‌سازد که در‌ واقع نوعی مواد نصفه‌هادی می باشند که فی مابین لایه‌های سیلیکون برای حفظ از مدار قرار می گیرند. کو در این زمینه میگوید:

یونی‌میکرون گران قدر‌ترین تأمین‌کننده‌ی دو بستر ABF در هدست‌های اپل خواهد بود. نهایی نظرسنجی ما علامت میدهد که هر هدست AR/MR اپل از دو پردازنده ۴ نانومتری و ۵ نانومتری استعمال می‌نماید که فراتر از برآورد پیشین ما و اجماع بازار میباشد. این هدست همینطور از شارژر ۹۶ واتی ساخته‌گردیده به وسیله Jabil، با مشخصاتی شبیه مک‌بوک پرو برای ارائه شارژ سریع‌خیس به کار گیری خواهد کرد.

این تحلیلگر می گوید استعمال از شارژر ذکر شده به‌این مضمون‌ میباشد که سطح توان محاسباتی هدست موردبحث شبیه مک‌بوک پرو و به‌طور قابل‌توجهی فراتر از تلفن همراه‌های آیفون میباشد. مینگ‌ چی کو توقع دارد که فروش هدست اپل به‌ برهان تجارب نوآورانه‌ی حقیقت افزوده، به‌علاوه اکوسیستم اپل و توأم شدن با نسل دوم ازان‌خیس پرورش نماید. او میگوید:

پیش‌بینی میکنیم که محموله‌های هدست حقیقت ترکیبی اپل به‌ترتیب در سال‌های ۲۰۲۳، ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ به سه میلیون، ۸ تا ۱۰ میلیون و ۱۵ تا ۲۰ میلیون دستگاه رسد.

با اعتنا به توان محاسباتی که در حال حاضر انتظار می‌رود، کو تقریب میزند که هدست متاورس اپل حدود ۲ تا ۳ سال از تولیدات رقبا جلوتر میباشد. وی می گوید در‌ هم اکنون‌ حاضر تبارک‌ترین تأمین‌کننده‌ی تراشه‌های هدست‌های AR/VR کوالکام میباشد و قدرتمندترین تراشه آن، یعنی XR2 کوشش محاسباتی در سطح موبایل‌های هوشمند داراست و به ظاهرً تا سال ۲۰۲۴ زمان خواهد برد که کوالکام تراشه‌ای را به اقتدار مثال‌ی به‌‌ شغل رفته در اول هدست اپل، بسط دهد.

به‌طور کلی، اپل سال‌ها میباشد که قدرتمندترین تراشه‌های بر طبق معماری نماد را پباده سازی می‌نماید که کمتر شرکتی قدرت رقابت با آنها را داراست؛ به‌ ‌طوری‌که غول دنیای فناوری در کامپیوترهای مک نیز به‌طراوت تراشه‌های اینتل را کنار گذارده و از پردازنده‌ی منحصر خویش فایده میگیرد؛ بدین ترتیب تأمین اقتدار پردازشی هدست حقیقت ترکیبی شغل دشواری برای اپل نخواهد بود. گفته میشود این مجموعه به‌طور خاص تراشه‌های AR سفارشی را برای سعی عالی نسبت به بقیه تراشه‌‌ها پباده سازی نموده است.

نوشته‌ی علمی‌ی دارای ارتباط:
هدست حقیقت ترکیبی اپل احتمالاً سه نمایشگر خواهد داشت
چندی قبل گزارشی منتشر گردیده بود که نشانه می‌بخشید اپل پباده سازی فیزیکی سه تراشه‌ی AR/VR را کامل شدن نموده است و به ظاهرً تراشه‌ها مهیا ساخت‌و‌ساز می باشند. منابع آگاه از گسترش‌ی دستگاه میگویند طبق روال معمول، TSMC وظیفه‌ی ساخت و ساز تراشه‌های ذکر شده را بر عهده دارااست و از قرار مشخص و معلوم، هر سه تراشه از نوع SOC (سیستم‌-روی‌-چیپ) می باشند؛ البته برخلاف بقیه پردازنده‌های اپل، دارنده موتور عصبی و قابلیت و امکان یادگیری ماشینی نیستند.

ApplerepresentativeinMashhad...
ما را در سایت ApplerepresentativeinMashhad دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی اپل در مشهد, نویسنده : mohammadsrc applerepresentativeinmashhad بازدید : 127 تاريخ : 18 / 11 / 1400 ساعت: 13:13

به مناسبت استارت المپیک زمستانی 2022، نمایندگی اپل در مشهد کاویار سبک سفارشی آیفون 13 پرو و پرو تری دی مکس را معرفی نموده است. حاذق‌ترین کانفیگ سبک سفارشی آیفون 13 پرو 3dsmax بیش تر از ۲۷ هزار دلار ارزش داراست.


المپیک زمستانی 2022 پکن به‌شکل قانونی شروع گردیده و به تازگیً کاویار، مارک لاکچری روسی، سبک‌های سفارشی جدیدی از آیفون‌های اپل معرفی کرده تا به نوعی المپیک زمستانی را پای کوبی بگیرد. دسته‌ی نو کاویار «آیفون 13 پرو قهرمان المپیک» اسم دارااست و مشتمل بر ۱۱۷ دستگاه تلفن همراه میباشد.

 

بر‌ پایه گزارش GSMArena، روی بدنه‌ی سبک Olympic Hero از آلیاژ جواهر و طلای ۲۴ عیار مصرف شده میباشد، درحالی‌که سبک Olympic Hero Gold روی بدنه‌ی خویش از طلای جامد ۱۸ عیار به کارگیری می‌نماید. هر دو سبک را می‌قدرت در پوسته آیفون 13 پرو یا این که آیفون 13 پرو 3dsmax اپل توصیه بخشید.

 

نوشته‌علمی‌ی دارای ربط:
آنالیز آیفون ۱۳ پرو 3dmax اپل
این سبک‌های سفارشی از درفش‌داران سال قبلی‌ی اپل، در پنل پشتی به‌مکان شیشه از مواد کامپوزیتی قرمز رنگ استعمال می‌نمایند. پنل پشتی همینطور صاحبخانه لوگوی المپیک پکن، رینگ‌های نمادین المپیک و تصویری از کوهستان شیائوهایتو میباشد. چندین آیتم از مسابقات ورزشی المپیک پکن در‌این محدوده‌ی کوهستانی برگزار خواهند شد.

کانفیگ شالوده‌ی آیفون 13 پرو سفارشی با ۱۲۸ گیگابایت یاد‌ی ذخیره‌سازی با ارزش ۶٬۴۵۰ دلار عرضه میگردد و قادر‌ترین کانفیگ آیفون 13 پرو تری دی مکس سفارشی که یک ترابایت یاد‌ی ذخیره‌سازی دارااست، برچسب ارزش ۲۷٬۶۲۰ دلار را یدک میکشد.

ApplerepresentativeinMashhad...
ما را در سایت ApplerepresentativeinMashhad دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی اپل در مشهد, نویسنده : mohammadsrc applerepresentativeinmashhad بازدید : 143 تاريخ : 16 / 11 / 1400 ساعت: 14:40